روزهای زندگی من

5 خاصیت صابون کوسه اصل با خواص ضد جوش و شفاف کنندگی پوست

نگین فرمان آرا | جمعه, ۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۴:۳۵ ب.ظ

صابون کوسه

بسیاری از افراد از وجود جوش و یا جای جوش بر روی پوست خود شکایت می کنند وجود جوش بر روی پوست و خصوصا پوست صورت بانوان می تواند تاثیر مستقیمی بر کاهش میزان زیبایی داشته باشد از همین رو بانوان برای از بین بردن جای جوش و جوش های پوستی به اقدامات مختلفی دست می زنند استفاده از انواع و اقسام داروهای گیاهی و شیمیایی از جمله این اقدامات می باشد یکی از بهترین روش های از بین بردن جای جوش، جوش و از بین بردن لک های پوستی استفاده از صابون کوسه اصل می باشد مصرف بلند مدت این صابون می تواند یک درمان دائمی برای از بین بردن جوش و لک های پوستی باشد همچنین صابون کوسه اصل باعث افزایش حالت کشسانی پوست شده و با  عمل لیفتینگ باعث از بین رفتن چین و چروک های ریز بر روی پوست شده و زیبایی خاصی را به پوست می بخشد استفاده از صابون کوسه اصل عرضه شده در این فروشگاه می تواند پوستی شفاف و ابریشمی را بدون وجود هرگونه جوش، جای جو.ش و لک های پوستی را به شما هدیه دهد. صابون نرم کوسه اصل عرضه شده در فروشگاه اینترنتی نیک خرید با یک دهه سابقه درخشان حاوی 5 درصد روغن خالص کبد کوسه است و حاوی ویتامین‌های A،D و E می‌باشد.مصرف منظم این صابون باعث شادابی و روشن شدن تدریجی رنگ پوست می‌شود و پوستی شفاف و ابریشمی را به ارمغان می آورد. .پوست صورت بانوان اکثرا به علت استفاده از مواد آرایشی دچار خستگی و التهاب می‌شود که مصرف این صابون پس از آرایش کمک شایانی به رفع خستگی و بازیابی نشاط مجدد پوست می‌کند.این صابون با استاندارد آب و هوای ایران تولید می‌شود و دارای کف کنترل شده می‌باشد که نیازی به استفاده مکرر و چند‌بار در هر هفته شستوشو وجود ندارد و یک دقیقه شستشو و ماساژ کیرت کافی است.این صابون دارای کمترین مواد شیمیایی وروماتیک می‌باشد و فرم صابون مثل صابون کودک ملایم است.

    دفع لک و چروک های پوستی

صابون کوسه اصل آرپی RP

صابون نرم کوسه آرپی RP اصل دارای خواص روشن کنندگی پوست، ضد لک، ضد چروک،روشن کننده و ضد جوش قوی و همچنین باعث افزایش حالت کش سانی پوست می شود
این صابون آقایان و خانم ها بوده و از روغن کوسه خلیج فارس تهیه شده است
اگر از جمله افرادی هستید که پوست شما دارای چروک بوده و یا مرتبا جوش میزند پیشنهاد میکنیم صابون کوسه مارک آر پی را تست کنید تا از آثار فوق العاده آن شگفت زده شوید
این صابون دارای مجوز از وزارت بهداشت و سیب سلامت می باشد همچنین دارابودن نشان استاندارد بیانگر اصالت و کیفیت بالای آن می باشد.

صابون کوسه اصل

این صابون یکی از بهترین محصولات وطنی بوده که دارای مجوز بهداشت ایران است صابون کوسه اصل آرپی تنها توسط فروشگاه اینترنتی نیک خرید با تضمین اصالت و کیفیت عرضه می شود.
این صابون میتواند لک های صورت را به صورت صددرصد بهبود بخشیده و روشنایی پوست را به همراه لطافت به شما تقدیم نماید
برای داشتن چهره ای صاف و بدون لک پوست خود با این صابون به صورت روزانه شستشو و ماساژ دهید
روشن کننده پوست فوق العاده قوی و رفع خستگی پوست
با صابون نرم کوسه مارک آرپی به شما این اطمینان را می دهیم که می توانید با جوش ، لک و چروک صورت خداحافظی کرد
این صابون تهیه شده از روغن کوسه خلیج فارس بوده و دارای خواص ضد جوش ، ضد لک و ضد چروک می باشد

صابون کوسه تخفیف

روغن کوسه دارای ویتامین های A و E و D طبیعی و همچنین سرشار از امگا ? طبیعی می باشد
بافت کوسه ماهی بیشترین سازگاری را با پوست بدن انسان دارد و صابون کوسه را میتوان قبل و بعد از آرایش استفاده کرد

 صابون کوسه آر پی

صابون کوسه را به این دلیل صابون نرم کوسه می نامند که باعث لطفات، نرمی و روشنی پوست میگردد، صابون نرم کوسه عرضه شده در فروشگاه نیک خرید کاملا اصل و در بسته بندی اورجینال عرضه میگردد و همچنین بر روی جعبه محصول شماره مجوز بهداشت ایران و تاریخ انقضای محصول درج گردیده است همچنین این محصول دارای نشان سیب سلامت می باشد این نشان معتبرترین نشان وزارت بهداشت می باشد.
درصد کیفیت و نفوذ پذیری صابون نرم کوسه به اندازه ای بالا میباشد که احتیاجی به استفاده چند باره و مکرر در هر دفعه شستشو از آن نیست، روزانه دوبار استفاده از صابون کوسه کافی است و پس از حدود دو هفته استفاده از آن، شاهد تاثیرگذاری قطعی صابون کوسه خواهید بود

روش استفاده از صابون نرم کوسه آرپی

روش و طرز استفاده از صابون کوسه نرم آر پی:
پس از دریافت صابون کوسه میتوانید در کاتالوگ کالا روش استفاده از آن را به طور دقیق مطالعه کنید، اما به طور مختصر ساده ترین روش استفاده از صابون کوسه را ما در این بخش برای شما شرح خواهیم داد، این صابون را میتوان در هر زمانی با آب ولرم برای صورت استفاده کرد، ولی پیشنهاد میشود روزانه حداکثر دوبار از آن استفاده کنید که بهترین زمان استفاده از آن قبل از آرایش کردن صورت و همچنین در زمان شستن آرایش می باشد. کافیست صابون را به کف دست های خود بمالید تا کف کند و سپس همان کف را به صورت خود زده و مقداری ماساژ دهید، در حدود دو دقیقه. و پس از آن با آب بشویید.

صابون نرم کوسه RP

صابون نرم کوسه آرپی اصل

روش استفاده از صابون کوسه تقریبا مشابه دیگر صابون هایی مانند زرچوبه است، کافیست دست های خود و صابون را خیس کنید و مقداری بین دستها بمالید تا کف کند، سپس کف صابون را به صورت زده و به شکل دورانی ماساژ دهید و بعد با آب ولرم بشویید.

صابون کوسه آرپی اصل

این صابون یک محصول منحصر به فرد با خاصیت سفید کنندگی و سرشار از امگا 3 طبیعی است و از خواص آن میتوان به ضد لک و ضد جوش و چروک و همچنین رفع خشکی های پوست اشاره کرد. روغن امگا 3 موجود در صابون نرم کوسه علاوه بر موارد فوق باعث شادابی و جوانی پوست میشود. استفاده از این صابون بعد از آرایش های روزانه برای رفع خستگی پوست و عضلات صورت پیشنهاد شده است.

اگر به دنبال یک صابون ایده آل و مناسب برای پوست خود می باشید و در بین مدل های مختلف هرکدام را تست کرده اید و جواب نگرفته اید پیشنهاد میکنیم این محصول با عصاره روغن کبد کوسه را تست کنید، قطعا از خواص و تاثیرات آن رضایت کامل خواهید داشت.

برخی از خواص صابون کوسه:

    دارای امگا 3 با خاصیت نرم کننده و شاداب کننده پوست

    از بین بردن جوش و جای جوش با تاثیر تضمینی

    از بین بردن انواع لک های پوستی

    رفع سیاهی پوست و ایجاد پوستی شفاف و ابریشمی

    بهبودن خارش های ناشی از آلودگی هوا یا حتی از بین بردن آثار آفتاب سوختگی

    محافظت از سلولهای پوستی در برابر چربی ها و عوامل تاثیر گذار محیطی بر روی پوست

    بهترین رطوبت رسان طبیعی به پوست

    روشن کننده طبیعی پوست

    دفع لک و چروک های پوستی

    از بین بردن خشکی های پوست

    و...

برای خرید و ثبت سفارش بر روی تصویر زیر کلیک کرده و وارد فروشگاه اصلی ما شوید از قسمت بالا و سمت چپ سایت بر روی دکمه " افزودن به سبد خرید " کلیک کرده و مراحل ثبت سفارش را تا به انتها طی فرمایید.

 

این محصول از طریق پست برای شما ارسال خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی