روزهای زندگی من

18 خاصیت شگفت انگیز روغن خراطین اصل 2019

نگین فرمان آرا | چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۳۱ ق.ظ

واقعت ها در مورد خواص روغن خراطین

 

آیا براستی شنیده ها و گفته ها در مورد خواص شگفت انگیز روغن خراطین واقعیت دارد؟

آیا روغن خراطین اصل و مرغوب همانطور که از سوی بسیاری از افراد عنوان می شود، خواص اعجاز گونه ای  در بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن دارد؟

آیا می توان با استفاده از روغن خراطین باکیفیت، به نتایج دلخواه مانند بزرگ تر کردن گونه و لب ها، سینه و باسن و یا افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان دست یافت؟

در این مقاله قصد داریم در مورد خواص مختلف روغن خراطین صحبت کنیم و به تمام سوالات موجود در این رابطه پاسخ دهیم. 

روغن خراطین

واقعت ها در مورد خواص روغن خراطین

با جستجو در کتب طب سنتی به موارد بسیار زیادی از خواص گوناگون روغن خراطین برمی خوریم مانند اینکه با طی یک دوره درمانی از مصرف روغن خراطین می توان راه حلی برای بسیاری از مشکلات پیدا کرد اما رسیدن به نتایج مطلوب تنها منوط به استفاده از روغن خراطین بسیار باکیفیت و مرغوب می باشد.

در اینجا به برخی از قدیمی ترین و معتبرترین کتب طب سنتی اشاره می کنیم


 کتاب طب سنتی کامل الصناعه الطبیه (مَلِکی)-حکیم «ابوالحسن (علاءالدین) علی بن عباس مجوسی اهوازی ارجانی»
  کتاب طب سنتی مشهور  الاغراض الطبیه و المباحث العلائیه - اسماعیل بن حسین جرجانی
  کتاب بسیار مفید و شناخته شده در مورد گیاهان دارویی و طب سنتی الانبیه عن الحقایق الادویه - ابو منصور موفق هروی
  کتاب بسیار قدیمی و معتبر الفاظ الادویه - نورالدین محمد عبدالله بن عین الممالک شیرازی
 
   در این کتاب ها مطالب بسیار زیادی در مورد خواص اعجاب انگیز روغن خراطین و خواص دارویی آن وجود دارد اما دو نکته بسیار مهم در این کتب قدیمی و ارزشمند مشترک می باشد.

1- استفاده از روغن خراطین مرغوب و با کیفیت

2- طی دوره درمانی کامل در استفاده از روغن خراطین

در این کتب آمده است که تنها با استفاده از یک روغن خراطین مرغوب و باکیفیت است که می توان به نتایج مطلوب و ماندگار دست یافت از سوی دیگر با طی یک دوره درمانی کامل است که می توان به نتایج مطلوب و مورد علاقه خود که از ماندگاری دائمی نیز برخوردار باشد دست پیدا کرد. 

به نقل از دانشمندان طب سنتی، روغن خراطین دارای خواص اعجاز گونه ای است که می تواند برای چاق تر و یا بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن از جمله لب ها، گونه ها، سینه و باسن و آلت تناسلی مردان کاربرد فراوانی داشته باشد.

 

به گفته اساتید طب سنتی، روغن خراطین از نوعی کرم خاکی بدست می آید از مهمترین ویژگی های این کرم خاکی این است که سرعت رشد بسیار زیادی دارد و در مواقعی که قسمتی از بدن کرم خاکی قطع شود این حیوان بسرعت می تواند اندام خودرا رشد داده و قسمت قطع شده را بازسازی نماید به همین خاطر استفاده از عصاره این نوع کرم خاکی در بزرگ تر کردن اندام های مختلف بدن انسان نیز کاربردهای گسترده ای دارد.

روغن تهیه شده از این نوع کرم خاکی ، خواص استثنایی برای مردان و زنان دارد از گذشته تا به حال بسیاری از مردان و با هدف بزرگ تر کردن اندام تناسلی و اندام های مختلف خود از روغن خراطین استفاده می کرده اند به نقل ازمطالب موجود در این کتابها، با مصرف یک دوره درمانی سه ماهه می توان بین سه تا 6 سانتیمتر به طول آلت تناسلی و حدود یک سانتیمتر به قطر آن افزود.

همچنین برای بزرگ تر و چاق تر کردن گونه ها، لب ها، سینه و باسن نیز می توان از همین روغن بهره گرفت شایان ذکر است که تاثیرگذاری روغن خراطین بر روی این قسمت ها بسیار بیشتر و سریعتر از تاثیر آن بر روی آلت تناسلی مردان می باشد به همین خاطر بانوان بسیار راحت تر می توانند به نتایج مورد علاقه خود دست یابند.

 

در اینجا و طبق مطالب عرضه شده در کتب طب سنتی به مهمترین خواص روغن خراطین اشاره می کنیم

مهم ترین خواص روغن خراطین اصل عبارتند از :

    بزرگ کردن آلت تناسلی مردان
    افزایش حجم و سایز سینه

    بزرگ تر کردن لب ها،

    تپل تر و چاق تر کردن گونه ها

    بزرگ تر کردن باسن و سایر اندام های بدن

همچنین بسیاری از ورزشکاران بدنساز برای افزایش حجم عضلات بدن، دست و پای خود از این روغن خراطین استفاده می کنند با مالیدن روغن خراطین مرغوب و با کیفیت بر روی عضلات بدن، می توان به مرور زمان شاهد بزرگ تر و حجیم تر شدن حجم عضلات مورد نظر شد مصرف روغن خراطین همراه با تمرینات بدن سازی تاثیر بسیار زیادی در بزرگ تر شدن عضلات مختلف بدن خواهد داشت.

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد روغن خراطین مرغوب و با کیفیت وجود دارد این است که افزایش حجم ناشی از روغن خراطین اصل بر روی اندام های مختلف بدن بدون بازگشت و دائمی می باشد از همین رو و برای رسیدن به نتیجه ای دائمی و ماندگار، طی یک دوره درمانی کامل بمدت سه ماه ضروری و لازم می باشد.

باور غلطی در بین بسیاری از افراد وجود دارد که با قطع مصرف روغن خراطین، نتایج بدست آمده نیز از بین خواهد رفت اما این درصورتی است که از روغن خراطین مرغوب استفاده نشده باشد و دوره درمانی آن نیز بطور کامل طی نشده باشد.

این اطمینان وجود دارد که در صورت استفاده از یک روغن خراطین اصل و با کیفیت بالا، نتایج بدست آمده ماندگار و دائمی خواهد بود. چراکه روغن خراطین مرغوب و با کیفیت با خونرسانی و تغذیه مناسب بافت های اندام مورد نظر شما، باعث رشد و بزرگ تر شدن آن می شود از این رو این اندام هیچگونه وابستگی به دارو نداشته و با قطع مصرف روغن خراطین، هیچگونه تغییری در اندازه آن رخ نخواهد داد.

تنها با کاهش و یا اضافه شدن وزن بدن است که ممکن است این قسمتها نیز کوچک تر و یا بزرگتر شوند.

 

معرفی روغن خراطین نیک خرید

قبل از معرفی روغن خراطین فروشگاه نیک خرید و خواص شگفت انگیز آن میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا روغن خراطین واقعیت دارد؟

اگر جواب مثبت است پس چرا در برخی اوقات برخی از افراد از نتایج بدست آمده ناراضی هستند؟

علت تفاوت نتایج بدست آمده از مصرف روغن خراطین چیست؟

برای پاسخ دادن به این مسئله باید تاکید کنیم که تنها تفاوت در کیفیت روغن خراطین مورد استفاده می باشد چراکه نمی توان توقع داشت تمام روغن های خراطین موجود در بازار کیفیت و مرغوبیت یکسانی داشته باشند با وجودیکه تمام فروشندگان این محصولات ادعا می کنند که محصول عرضه شده توسط آنها دارای بالاترین کیفیت ممکن می باشد اما با اطمینان می توان گفت که در اکثر موارد این محصولات از کمترین خلوص ممکن برخوردار بوده و قدرت تاثیرگذاری زیادی ندارند.

از همین رو بسیاری از افراد با مصرف نادرست و اشتباه روغن خراطین و عدم دست یابی به نتیجه مطلوب، تصور میکنند که روغن خراطین کارایی درستی نداشته و تمام خواص گفته شده در مورد روغن خراطین دروغ است.

اما واقعیت امر این است که:

1- کیفیت و مرغوبیت روغن خراطین مورد استفاده باید بسیار بالا باشد

2- دوره مصرف روغن خراطین می بایست یک دوره درمانی کامل را طی کند.

خاطرنشان می کنیم محصولی که برای استفاده خریداری می کنید باید خالص و از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

یکی از مهمترین فاکتورهای اصل بودن روغن خراطین، وجود پوره خراطین در درون روغن می باشد وجود این پوره ها دقیقا یکی از مهمترین ویژگی های تاثیرگذاری روغن خراطین می باشد.

 

روغن خراطین نیک خرید

فروشگاه اینترنتی نیک خرید با 10 سال سابقه فعالیت، با اختلاف بسیار زیادی از سایر فروشگاههای مشابه عرضه کننده روغن خراطین، معتبرترین مرکز تهیه روغن خراطین اصل و باکیفیت می باشد این فروشگاه در سالهای گذشته چندین مرتبه تقدیرنامه و تاییده های مختلفی را از مراکز ذیصلاح در رعایت حقوق مصرف کنندگان و عرضه محصولات سالم و ارگانیک دریافت کرده است این فروشگاه با عرضه محصولاتی اصل و با کیفیت توانسته است مخاطبین گسترده ای را در داخل و خارج از کشور جذب نماید از اینرو و به پشتوان این سرمایه عظیم، این اطمینان وجود دارد که در این فروشگاه هرگز محصول تقلبی و بی کیفیت عرضه نخواهد شد.

خواص روغن خراطین اصل نیک خرید

خواص روغن خراطین اصل تنها محدود به بزرگ تر کردن اندام های تناسلی آقایان نمی باشد از همین رو  و تاکنون بیش از 95 خاصیت از این روغن جادویی مشخص شده است.

در اینجا قصد داریم به مهمترین خواص شگفت انگیز روغن خراطین اشاره کنیم

    بزرگ کردن آلت تناسلی آقایان ( افزایش طول و قطر آلت تناسلی آقایان)
    افزایش حجم سینه و باسن همراه با سفت تر کردن این اندام
    افزایش حجم گونه و لب ها
    سفت کردن عضلات سینه ، باسن و سایر اندام های بدن
    از بین بردن چین و چروک خصوصا خطوط ابرو و خنده
    کاهش خمیدگی آلت
    رفع چین و چروک پوست صورت و قسمت های مختلف بدن
     از بین بردن خطوط ناشی از زایمان
    افزایش حجم اندام های عضلانی ورزشکاران
    شادابی و جوان شدن پوست صورت
    افزایش لذت رابطه جنسی
   

 

ویژگی های روغن خراطین نیک خرید

خراطین  بهترین روغن خراطین اصل و بسیار با کیفیت

خراطین  دارای تاثیرگذاری بالا و مورد اطمینان

خراطین  بزرگ کردن لب ها

خراطین  تپل و بزرگ تر کردن گونه ها

خراطین  بزرگ تر کردن سینه و باسن

خراطین  رفع چین و چروک

خراطین  تاثیرگذاری دائمی و ماندگار

خراطین  حاوی 40 سی سی روغن خراطین اصل و باکیفیت

 

یکی از مهمترین خواص روغن خراطین، بزرگ کردن سایز آلت تناسلی آقایان می باشد

 

 بزرگ کردن آلت تناسلی ( افزایش طولی و قطری آلت تناسلی ) :

داشتن آلت تناسلی کوچک و باریک در آقایان، باعث ایجاد ناراحتی های بسیار زیادی در این افراد می شود کاهش اعتماد به نفس و ایجاد افسردگی از مهمترین این ناراحتی ها می باشد. این افراد بخاطر وجود این مشکل از قرار گرفتن در اماکنی مانند استخر و سونا خودداری می کنند همچنین در برقراری روابط زناشویی خود نیز دچار مشکلات بسیار زیادی می باشند.

با اطمینان می توان عنوان کرد که یکی از ساده ترین و مطمئن ترین روشهای افزایش طول و حجم آلت تناسلی، استفاده از روغن خراطین اصل و باکیفیت می باشد.

استفاده از روغن خراطین عرضه شده در فروشگاه نیک خرید از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است و با مصرف این محصول می توان بسرعت اولین نتایج را مشاهده نمود.

روغن خراطین عرضه شده در فروشگاه اینترنتی نیک خرید علاوه بر افزایش طول آلت تناسلی باعث افزایش قطر آن نیز می گردد.

دستورالعمل جامع و بسیار دقیقی به همراه این محصول برای شما ارسال می گردد که شما می توانید با مطالعه آن مصرف روغن خراطین را آغاز نموده و در کمترین زمان ممکن نیز به اولین نتایج دست پیدا کنید.

این اطمینان وجود دارد که با مصرف یک دوره درمانی کامل از روغن خراطین عرضه شده در این فروشگاه بین 3 الی 5 سانت افزایش طول و حدود یک سانتیمتر قطر دست پیدا کنید.

کتابچه جامع تغذیه

همراه با این محصول یک کتابچه بسیار کامل در مورد مواد غذایی مختلف که بیشترین تاثیر را در افزایش توان جنسی و درمان زودانزالی را دارند نیز به عنوان هدیه برای شما ارسال خواهد شد.

 

بزرگ تر کردن سینه ها و باسن

یکی از مهمترین دغدغه های خانم ها تناسب اندام می باشد داشتن اندامی متناسب بی شک از مهمترین خواسته های بانوان می باشد در این حین هستن خانم هایی که اندامی لاغرتر و یا به اصطلاح استخوانی دارند از اینرو برای اینکه به اندامی متناسب دست پیدا کنند به روش های مختلفی متوسل می شوند یکی از بهترین روش های بزرگ تر کردن سینه و باسن استفاده از روغن خراطین اصل و باکیفیت می باشد. روغن خراطین عرضه شده در این فروشگاه از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار می باشد افراد مختلف می توانند با استفاده از این محصول و در یک دوره درمانی به سایز و اندازه دلخواه خود دست پیدا کنند

شایان ذکر است که در زمان مصرف روغن خراطین و طی دوره درمانی آن، انجام حرکات ورزشی متناسب، می تواند تاثیر بسیار بالایی در پی داشته باشد.

 

    خواص روغن خراطین

در تصویر واقعی بالا براحتی می توان مشاهده نمود که تاثیر روغن خراطین بر روی لب ها به چه میزان بوده است

بزرگ تر کردن لب ها

یکی از مهمترین زیبایی های صورت لب ها می باشد داشتن لب هایی با اندازه متناسب می تواند زیبایی چهره و صورت را صدچندان کند بسیاری از افراد دارای لب هایی باریک و کم حجم هستند همچنین برخی از افراد دارای صورت و گونه های های استخوانی می باشند از اینرو این افراد برای چاق تر و بزرگ تر کردن لب ها و گونه های خود دست به روش های درمانی مختلفی متوسل می شوند.

 

طبق نظر کارشناسان طب سنتی، بهترین روش برای بزرگ کردن لب ها و گونه ها استفاده از روغن خراطین می باشد طبق گفته آنان استفاده از روغن خراطین هیچ گونه خطر و عارضه ای نداشته و برخلاف عمل های جراحی، تزریق بوتاکس و... از کمترین میزان ریسک برخوردار می باشد.

طبق محتویات کتب طب سنتی، با استفاده از روغن خراطین مرغوب و با کیفیت، تنها پس از گذشت دوماه از زمان مصرف این محصول می توان لب ها و گونه هایی متناسب و با ندازه ای مطلوب دست یافت

مصرف این روغن علاوه بر افزایش حجم باعث لیفت عضلات صورت شده و به تدریج آن را سفت می کند .

این بدین معنی است که استفاده از روغن خراطین همزمان چندین خاصیت مثبت دارد .

این روغن پوست را سفت تر کره و از شل شدگی عضلات می کاهد ، به گونه و لب حجم می دهد

و به تدریج باعث از بین رفتن چین و چروک ها می شود.

 

ضمانت برگشت وجه بی قید و شرط

فروشگاه اینترنتی نیک خرید با یک دهه سابقه درخشان، این تضمین را به شما می دهد محصولی که برای شما ارسال می شود از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار بوده و 100% اصل و مرغوب می باشد اما با این وجود درصورتیکه از کیفیت محصول ارسال شده ناراضی بودید می توانید براحتی محصول را برگشت داده و  وجه پرداختی خودرا دریافت نمایید.

 

 

 

 


, روغن خراطین اصل, روغن خراطین طب سنتی, طرز استفاده از روغن خراطین, طرز استفاده روغن خراتاثیر روغن خراطین, خرید بهترین روغن خراطین,بهترین روغن خراطین اصل,خاصیت روغن خراطین,مرکز فروش روغن خراطین اصل خواص روغن خراطینطین, طرز تهیه روغن خراطین, طریقه مصرف روغن خراطین, عوارض روغن خراطین, فواید روغن خراطین, مضرات روغن خراطین, کرم خراطین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی